جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

معرفي ميز كار داروسازي

۲۲ بازديد

اين ميز به صورت لبه دار ساخته شده است و ميتوان به راحتي و بدون نگراني از افتادن وسايل آن را در كنار ديوار قرار داد، نكته ي مهم در ساخت اين محصول اين است كه ميز كار داروسازي از كلاف استيل ساخته شده و كاملا بهداشتي مي باشد، اين ميز از ۴ عدد كلاف استيل ۲۰۱ به ابعاد ۴۰*۴۰ ساخته شده و جنس رويه ي آن از استيل روكش دار مي باشد.

پايه هاي ميز كار داروسازي از جنس پروفيل استيل ۲۰*۲۰ بوده و براي استحكام ميز در وسط آن طبقه اي قرار گرفته است البته اين طبقه به گونه اي ساخته شده است كه در زير و روي آن ميتوان جعبه و لوازم مورد نياز را قرار داد.

معرفي ميز پلي اتيلن چرخ دار

اين ميز با طول ۲۰۰، عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتيمتر با رويه اي از جنس پلي اتيلن با ضخامت ۴ سانتيمتري ساخته شده است، كلاف اصلي اين ميز از جنس استيل بوده و داراي ۴ پايه از جنس پروفيل استيل ۴۰*۴۰ ميباشد علاوه بر اين توسط ۴ عدد پروفيل ۲۰*۲۰ در وسط كار به صورت پاتراكي استحكام ميز بالا رفته و محصول قادر به تحمل وزن بالايي خواهد بود.

اين ميز به دليل اينكه كاملا بهداشتي ميباشد قابل استفاده در قصابي ها، رستوران، كترينگ، سوپر پروتئين ها و هايپر ماركت ها است.

در ساخت ميز پلي اتيلن پايه ها به صورت چرخ دار و متحرك در نظر گرفته شده است براي همين به سادگي ميتوان آن را براي نظافت و شست و شوي جابه جا كرد.

معرفي گريل روغني و ذغالي

اين فر با ابعادي به طول ۱۳۰ در عرض ۶۰ سانتيمتر توليد و عرضه مي شود، در ساخت اين محصول براي سهولت در پخت و طبخ انواع غذا، يك عدد سنگ چدني گريل روغني به ابعاد ۵۴*۴۰ سانتيمتر و ۶ عدد گريل ذغالي طرح خارجي apw به ابعاد ۴۰*۶۰ سانتيمتر در نظر گرفته شده است.

نكته اي كه در اين فر برگر وجود دارد استحكام و دوام بالاي محصول ميباشد كه در ساخت پايه هاي آن از ۴ عدد قوطي پروفيل استيل ۴۰*۴۰ استفاده شده، در پايين اين فر يك ورق استيل يا گالوانيزه كه جنس آن به دلخواه مشتري تعيين ميشود قرار گرفته است وجود اين طبقه سبب ميشود تا آشپز بتواند تمامي تجهيزات و لوازم مورد نياز خود را در نزديك ترين فاصله به خودش و فر قرار دهد.

لازم به ذكر است فر برگر روغني و ذغالي داراي هود و شيشه نميباشد و در صورت نياز ميتوان از هود استيل سيار براي آن استفاده كرد علاوه بر اين از اين فر برگر بيش تر در ساندويچي هاي سيار استفاده خواهد شد.

نكات لازم براي راه اندازي هتل

  • ·                     در زمان طراحي داخلي بايد اتاق‌ ها نشان دهنده ادامه سبك و طراحي كل هتل و ياد آور فضا هاي عمومي آن باشد و به دليل تعداد زياد اتاق بايد طرحي ارائه نمود كه مسايل اقتصادي، نظافت، مقاومت در مقابل آتش در نظر گرفته شود. 
  • ·                     پيش فضاي بين آشپزخانه و رستوران يكي از ضروريات است، اين فضا باعث ميشود ضمن اينكه گارسن‌ ها كمتر به آشپزخانه وارد شوند، دسترسي آنها به روميزي، سس، ظروف تميز، توستر نان، يخ و . . . به راحتي امكان‌ پذير باشد و از ورود سر و صداي آشپزخانه به رستوران هم جلوگيري شود.
  • ·                     آشپزخانه بايد هم‌ سطح رستوران قرار داشته باشد.
  • ·                     در هتل‌ هايي با ساختمان‌ هاي پراكنده بهتر است محل پاركينگ اتومبيل‌ ها طوري طراحي شود كه صداي اتومبيل‌ ها مزاحمتي براي اتاق‌ هاي ديگر كه نزديك هم ساخته شده نداشته باشد

منبع: ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.