شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

باربیکیو و انواع آن

۲۶ بازديد

همانطور که اشاره کردیم این دو دستگاه شبیه به یکدیگر هستند و شما می توانید بر روی انواع منقل آپارتمانی و باربیکیوی خانگی کباب هایی خوشمزه آماده کنید، در واقع مهمترین تفاوت این دو دستگاه وجود توری گریل در باربیکیو است که میتوانید با کمک آن گوشت و دیگر مواد خوراکی را گریل کنید از طرف دیگر حرارت در زمان گریل با باربیکیو به صورت غیرمستقیم به مواد غذایی رسیده و برای همین پخت طولانی تر می شود.

اما مواد خوراکی که می تواند شامل گوشت، مرغ، ماهی و… باشد در زمان پخت با منقل فاصله ی زیادی با آتش نداشته و برای همین غذاها به سرعت آماده می شوند و این اصلی ترین تفاوت منقل و باربیکیو است.

راه اندازی برگر فروشی

برگر ذغالی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و برای همین هم راه اندازی این کسب و کار و افتتاح برگر فروشی می تواند در کوتاه مدت شما را به سود برساند البته به شرطی که برگرهایی با کیفیت آماده و به مشتریان ارائه دهید که این مستلزم داشتن یک آشپز ماهر و البته تجهیزات مناسب است.

داشتن یک منوی متنوع از انواع برگر شامل برگر زغالی، چیزبرگر، ماشروم برگر، چیلی برگر، هالوپینو برگر و… هنر دست آشپز  شماست. اما به طور کلی علاوه بر داشتن یک منوی متنوع باید مراحل مهمی برای افتتاح و راه اندازی برگر فروشی طی کنید که در ادامه این مراحل را به شما معرفی کرده ایم.

نگهداری از سرخ کن صنعتی

خرابی سرخ کن های صنعتی می تواند بر اثر عدم استفاده و نگهداری صحیح از دستگاه یا بی کیفیت بودن محصول باشد، برای همین ما در ادامه نکاتی را به شما معرفی خواهیم کرد که رعایت آن ها باعث افزایش طول عمر سرخ کن صنعتی خواهد شد.

 تمیز کردن سرخ کن، شما باید هر زمان که احساس می کنید سرخ کن کثیف شده برای تمیز کردن آن اقدام کنید و ما پیش تر در مقاله ای جداگانه با عنوان ” چگونه سرخ کن را تمیز کنیم؟ ” در خصوص نحوه ی تمیز کردن سرخ کن صنعتی اطلاعات خوبی به شما ارائه داده ایم، فراموش نکنید که تمیز کردن و شستشوی سرخ کن صنعتی باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

 نکته ی مهم دیگری که باید افزایش طول عمر سرخ کن صنعتی و کاهش هزینه های اضافی به آن توجه کنید خرید سرخ کن از فروشگاه های معتبر است، اگر به سراغ محصولات بی کیفیت بروید قطعا بعد از مدتی سرخ کن صنعتی خراب شده و باید هزینه ی اضافی برای تعمیر یا تعویض آن صرف کنید؛ برای جلوگیری از بروز این مشکل ما به شما مجموعه ی ابتکار استیل را پیشنهاد می کنیم.

 فیلتر کردن روغن سرخ کن نیز از دیگر نکاتی است که علاوه بر بهبود کیفیت خوراکی ها موجب افزایش طول عمر سرخ کن صنعتی می شود، بهتر است با توجه به حجم کاری خود حتما در زمان مناسب روغن دستگاه را فیلتر کنید، استفاده از دستگاه تصفیه روغن یا فیلترهای مخصوص تصفیه ایده ی خوبی است.

انواع مدل باربیکیو

انواع باربیکیو با توجه به ابعاد و سوخت مصرفی در انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند:

  • باربیکیو باغی
  • باربیکیو سیمانی
  • باربیکیو سنگی
  • باربیکیو آجری
  • باربیکیو دیواری
  • باربیکیو آپارتمانی
  • باربیکیو سیار
  • باربیکیو ویلایی
  • باربیکیو ذغالی
  • باربیکیو گازی

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.