جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

ويژگي هاي دستگاه چرخ گوشت صنعتي

۲۰ بازديد

گوشت قرمز يكي از اجزاي اصلي غذاهاي ملل مختلف از جمله غذاهاي ايراني است. گوشت قرمز به صورت تكه‌اي يا چرخ‌ شده در غذاها استفاده مي‌شود. بهره گيري از وسيله مناسب جهت چرخ كردن و آماده سازي گوشت در مراكز تهيه غذا و قصابي ها بسيار اهميت دارد. به اين خاطر كه در غير اين صورت، گوشت حالت له شده پيدا مي كند و كيفيت خود را از دست خواهد داد. چرخ گوشت هاي صنعتي انواع مختلفي دارند ولي از نظر نحوه انتقال قدرت موتور دو نوع گيربكسي و تسمه اي در بازار موجود است.

چرخ گوشت گيربكسي مدل ۳۰۱۸ يك دستگاه نيمه صنعتي است كه در قصابي ها و رستوران هاي كوچك كاربردي خواهد بود. باتوجه به اهميت شستشوي دستگاه پس از هر مرتبه استفاده، در كنار اين چرخ گوشت اهرمي قرار دارد كه امكان جداسازي گلويي را فراهم مي كند. اين محصول به همراه يك عدد تيغ و پنجره عرضه مي شود كه انتخاب مدل آن (كبريتي يا سوزني) به درخواست مشتريان است. البته به غير از تيغه و پنجره يك عدد گوشتكوب تفلوني نيز روي دستگاه قرار دارد.

 

بدنه دستگاه روكشي از جنس استيل روكشدار دارد كه باعث محافظت از آن در برابر رطوبت و عوامل محيطي مختلف مي شود. اين چرخ گوشت صنعتي به صورت چرخدار طراحي مي شود. بنابراين حمل و نقل آن آسان است و در صورت نياز جهت استفاده از آن به صورت زميني نيز مشكلي وجود ندارد.

 

ويژگي هاي چرخ گوشت صنعتي گيربكسي ۳۰۱۸

  1. ابعاد دستگاه ۴۰*۶۰ و ارتفاع آن ۵۸ سانتي متر
  2. عرضه به همراه يك عدد گوشتكوب تفلوني
  3. قابل استفاده در قصابي ها و رستوران هاي كوچك
  4. بدنه دستگاه از جنس استيل روكشدار
  5. مجهز به اهرم جداكننده گلويي جهت سهولت در شستشو
  6. جابه جايي آسان و امكان استفاده به صورت زميني

منبع: ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.