جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات قنادي و شيريني پزي

۲۰ بازديد

يكي از شادترين و لذت بخش ترين كار، پختن شيريني وكيك است.با داشتن يك سري ابزار آلات و توانايي براي پختن كيك يا شيريني شما ميتوانيد يك قنادي كوچك راه اندازي كنيد.در اداره كردن يك قنادي علاوه بر تازه بودن شيريني و كيك ها تزيين و شكل شيريني ها نيز اهميت بالايي دارد كه ميتواند باعث جذب مشتري بشود.

ميزكار استيل

ميز كار استيل يكي از پر مصرف ترين ابزار ها در آشپزخانه ها ميباشد.اين ميز از فلز استيل ساخته شده براي همين به آساني تميز شده و بهداشت كار را بالا ميبرد.از اين ميز براي آماده كردن انواع گوشت ها مانند مرغ و ماهي استفاده ميشود.

راه اندازي كافه قنادي

اگر بخواهيم كافه قنادي را به طور آسان و مختصر توضيح دهيم ميتوانيم بگوييم كافه قنادي مخلوطي از يك كافه و قنادي است يعني هم منوي يك كافي شاپ را شامل ميشود و هم انواع كيك ها در آن ارايه مي شود.اگر قصد راه اندازي كافه قنادي را داريد ابتدا بايد يك نيروي زبر دست كه مهارت بالايي در پخت انواع كيك و شيريني را دارد اين را به خاطر داشته باشيد كه اگر طعم شيريني هاي شما خاص و مطلوب باشد ميتوانيد مشتري هاي ثابتي براي خود داشته باشيد.

دستگاه سبزي خرد كن صنعتي

امروزه تقاضا براي سبزي هاي خرد شده آماده بسيار زياد شده و لازمه راه اندازي اين كار تهيه يك دستگاه سبزي خرد كن صنعتي است .اين دستگاه ميتواند مقدار زيادي از سبزي را با اندازه هاي مختلف ريز يا خيلي ريز خرد كند .اين دستگاه صداي زيادي ندارد و با برق كار ميكند .به دليل جنس فلزي اين دستگاه تميز كردن آن راحت است و اگر تيغه ي سبزي خرد كن بعد از مدتي كند شد ميتوانيد آن را مثل روز اول تيز كرده و از آن استفاده كنيد.

 قيمت خمير گير 60 كيلويي

خمير گير يكي از وسايل مورد استفاده در نانوايي ها و قنادي ها ميباشد .قيمت خمير گير 60كيلويي به علت نوسانات و پايين و بالا شدن قيمت ها متفاوت است.اين دستگاه از استيل ساخته شده و زنگ نميزند.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.