شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

كباب پز بدون دود براي آشپزخانه صنعتي

۱۹ بازديد

از جمله لوازم و تجهيزات مورد نياز براي آشپزخانه هاي صنعتي و انواع كبابي ها خريداري كباب پز مي باشد كباب پزها انواع مختلفي دارند كه برخي از آن ها براي استفاده در آپارتمان ها و به صورت خانگي مناسب بوده و برخي ديگر در آشپزخانه هاي بزرگ و صنعتي، كبابي ها، سفره خانه هاي سنتي قابل استفاده است برخي از انواع اين كباب پز ها عبارت است از  كباب پز نواري ، كباب پز ذغالي و كباب پز بدون دود كه در ادامه ي مطلب به توضيح مختصري در خصوص هر يك از انواع كباب پزهاي صنعتي خواهيم پرداخت.

كباب پز بدون دود

اين نوع كباب پز كه به آن منقل صنعتي نيز گفته مي شود قابل استفاده در تمامي آشپزخانه هاي بزرگ و صنعتي بوده اين كباب پز با برخورداري از هود و دودكش مي تواند بدون توليد دود در كمترين زمان ميزان زيادي كباب را آماده و به مشتريان ارائه دهد. اين وسيله از بهترين ورقه هاي استيل ساخته شده است كه كاملا مورد تاييد وزارت بهداشت مي باشد علاوه بر اين هنگام تميز كردن و شست و شوي اين دستگاه هيچ گونه مشكلي نخواهيد داشت و به راحتي مي توانيد بعد از مصرف آن را تميز كنيد.

كباب پز زغالي

يكي ديگر از انواع تجهيزات رستوران كباب پز زغالي مي باشد اين كباب پز را مي توان يكي از بهترين وسايل براي آشپزخانه ها و رستوران ها دانست، كباب و جوجه اي كه روي زغال آماده شود مورد تقاضاي افراد زيادي است اين كباب پز به شما اين امكان را مي دهد كه با پخت انواع گوشت، مرغ و... با زغال مشتريان زيادي پيدا كنيد. كباب پز زغالي در اندازه هاي مختلف و با توجه به نياز شما در بازار به فروش مي رسد. بر روي سطح پاييني اين منقل ورقه اي به صورت شيار دار قرار دارد كه براي خروج خاكسترهاي زغال تعبيه شده است.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.