جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

معرفي انواع كانتر گرم آشپزخانه

۲۰ بازديد

براي راه اندازي كسب و كارهايي مانند كافي شاپ، فست فود، رستوران و يا تالار پذيرايي بايد وسايل و لوازم مورد نياز آن را تهيه كرد علاوه بر تجهيزاتي كه براي طبخ و آماده سازي غذا در اين كسب و كارها مورد نياز است خريداري تجهيزاتي كه بتواند غذا را به راحتي در اختيار مشتريان قرار دهد نيز از امور ضروري به حساب مي آيد. يكي از وسايل مهم كه از جمله تجهيزات سلف سرويس محسوب مي شود خريداري كانتر مي باشد كانتر ها به دو صورت سرد و گرم و در چند نوع گازي، برقي و ساده در بازار به فروش رسيده و در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد اگر مي خواهيد درباره ي هر يك از كانترها اطلاعات بيش تري به دست آوريد تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد.

كانتر ساده

اين كانتر مي تواند در رستوران به شما كمك كند تا غذاي آماده شده به صورت راحت و ريلي در اختيار مشتريان قرار بگيرد، اين وسيله از معمولا از جنس استيل و در ابعاد و اندازه هاي مختلف ساخته مي شود. كانتر ساده را مي توانيد با قيمت هاي مختلف در بازار پيدا كنيد لازم به ذكر است قيمت اين كانترها با توجه به جنس و اندازه ي آن ها متفاوت مي باشد اما نكته ي مهم در خصوص كانتر ساده راحتي در جابه جايي اين كانتر مي باشد.

كانتر گرم گازي

اين نوع از كانتر هم توسط كپسول و هم گاز شهري كار مي كند، كانتر گرم گازي توسط بخار آب مي تواند غذاي سرو شده را تا مدت زمان بيشتري نگه داري كند، كانتر گرم گازي هم با توجه به اندازه ي مشتريان ساخته مي شود علاوه بر اين با توجه به سفارش و نياز مشتري به اين كانتر تجهيزاتي از قبيل كشو براي نگه داري غذا و ريل نيز اضافه مي شود.

كانتر گرم برقي

عملكرد اين نوع از كانترها مانند كانتر گرم گازي بوده با اين تفاوت كه اين كانتر با انرژي برق كار مي كند، اين كانتر از مرغوب ترين و بهترين ورقه هاي استيل ساخته شده است، كانتر گرم برقي به صورت دو، سه و حتي 5 لگنه در بازار به فروش مي رسد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.