جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات پخت و پز صنعتي

۱۶ بازديد

امروزه با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل و تجهيزات بسياري در بازار براي طبخ انواع غذا و آشپزخانه هاي صنعتي به فروش مي رسند كه افراد مي توانند از آن ها براي راه اندازي انواع تهيه ي غذا و كترينگ استفاده كنند شايد نام برخي از اين وسايل و تجهيزات سرو غذا را شنيده باشيد در اين مطلب قصد داريم شما را با برخي از اين لوازم و تجهيزات از قبيل گرمخانه ي غذا كه براي گرم كردن انواع غذا و آسياب قهوه كه يكي از پر كاربردترين لوازم در تمامي كافي شاپ ها و كافه قنادي ها به شمار مي رود آشنا كنيم.

گرمخانه غذا

اين وسيله براي تمامي ادارات، مدارس و تمامي شركت هايي كه مي خواهند غذا را بعد از چند ساعت گرم كنند كاربرد دارد، گرمخانه غذا با برق كار مي كند اين وسيله در انواع مختلف و با ظرفيت هاي گوناگون به فروش مي رسد.

به طور كلي اين وسيله با گرم نگه داشتن غذا در طول روز و با توجه به مصرف مناسب برق مي تواند وسيله اي مقرون به صرفه براي تمامي ادارات و مدارس باشد.

آسياب قهوه

با توجه به علاقه ي عموم مردم به مصرف قهوه دستگاه آسياب قهوه يكي از پركاربردترين وسايل به حساب مي آيد كه در انواع مختلف خانگي، نيمه صنعتي و صنعتي در بازار موجود مي باشد اين وسيله با برندها و قيمت هاي مختلف به فروش مي رسد، دستگاه آسياب قهوه با داشتن تيغه اي بران مي تواند دانه هاي درشت قهوه را پودر كند.

دستگاه ذرت مكزيكي

يكي ديگر از ميان وعده هاي مورد علاقه ي افراد ذرت مكزيكي مي باشد كه امروزه در بيشتر مغازه ها به فروش مي رسد اما براي آماده سازي اين ميان وعده ي لذيذ و خوشمزه نياز به خريد دستگاه ذرت مكزيكي مي باشد اين وسيله از جنس استيل بوده و با برخورداري از ديگ بخارپز  براي بخار پز كردن ذرت به كار گرفته مي شود.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.