چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات مورد نياز كافي شاپ و رستوران

۲۲ بازديد

اگر قصد داريد كه يك شغل براي خودتان راه اندازي كنيد و يا يه به دنيال يك حرفه برويد در ابتدا بايد استعدادها و علاقه مندي هاي خودتان را كشف كنيد به اين فكر كنيد كه در چه كاري مهارت داريد و يا دست كم به چه كاري علاقه مند هستيد .

اگر به آشپزي و يا رستوران داري علاقه مند هستيد مي توانيد با توجه به سرمايه خود يك رستوران صنعتي و يا يك آشپزخانه كوچك راه اندازي كنيد.

اجاق دو شعله طرح APW

در ميان تمام تجهيزات بزرگ و اساسي آشپزخانه صنعتي گاهي نياز است كه يك سري وسايل كوچك براي سفارش هاي كوچك داشته باشيد براي مثال مي توان از اجاق دو شعله طرح APW نام برد كه با فضاي بسيار كوچكي كه در بر ميگيرد مي تواند براي شما مانند يك اجاق پيشرفته كار كرد داشته باشد شما مي توانيد از اين وسيله پركاربرد در كافه ها نيز استفاده كنيد .

چرخ گوشت صنعتي

گوشت در بسياري از غذاهاي ايراني و فرنگي نقش مهمي دارد و مي توان گفت يكي از پركاربرد ترين تركيبات است به خصوص كه اگر آشپزخانه شما يك كبابي باشد. چرخ گوشت صنعتي وسيله اي است كه مي توان از آن نه تنها در رستوران ها و يا كبابي ها بلكه در سوپر پروتئين ها نيز استفاده كرد. اگر شما نكات ايمني مربوط به دستگاه را رعايت كنيد يعني با توجه به استاندارد هاي آن با دستگاه كار كنيد اين وسيله طول عمر زيادي براي شما خواهد داشت.

دستگاه خلال كن

خرد كردن و يا خلال كردن سبزيجات در بسياري از رستوران ها مرسوم است .هم چنين وجود سيب زميني سرخ شده در فست فودي الزامي است . يك دست بودن و منظم خرد كردن يك كار زمان بر و هم چنين خسته كننده مي باشد شما با داشتن يك دستگاه خلال كن مي توانيد حجم زيادي از سبزيجات مورد نظر خود را خرد كنيد و به كارهاي مهم تر خود برسيد و زمانتان را صرف خرد كردن اين مواد نكنيد.

مخلوط كن صنعتي

كافي شاپ داري نيز مانند رستوران داري يك حرفه ي سخت است و نيازمند تلاش فراوان و مهارت است . تجهيزاتي مختلفي وجود دارد كه مخصوص كافي شاپ است . براي مثال مي توان از مخلوط كن صنعتي نام برد كه مي توان به وسيله آن انواع نوشيدني هاي مختلف را تهيه كرد. بدنه و هم چنين تيغه اين دستگاه بسيار مقاوم بوده و طول عمر بالايي خواهد داشت.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.