پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

لوازم انبار آشپزخانه

۲۰ بازديد

به طور كلي بعد از تاسيس و راه اندازي رستوران و تهيه غذا بايد قسمتي را با نام انبار رستوران در نظر گرفت انبار رستوران تا حد زيادي مي تواند به شما كمك كند تا غذاها در زمان مناسب و بدون تاخير براي مشتريان آماده شوند در واقع تجهيزات انبار رستوران شامل تهيه ي يك سري وسايل و لوازم مي باشد برخي از اين وسايل عبارت است از چليك نگهداري حبوبات، چليك نگهداري زباله و سكوي نگهداري برنج و حبوبات در ادامه ي مطلب به توضيح مختصري در خصوص سكوي نگه داري برنج و حبوبات خواهيم پرداخت.

سكوي نگهداري برنج

اين سكوها از جنس استيل بوده و يكي از لوازم ضروري براي آشپزخانه ها به حساب مي آيد، با خريد اين محصول مي توان به راحتي به حبوبات و برنج دسترسي داشت علاوه بر اين با اين وسيله مي توان حبوبات را به راحتي شست و شو داد. در ادامه ي مطلب در خصوص دو محصول كه در تمامي كبابي ها مورد نياز مي باشد توضيح مختصري ارائه خواهيم داد.

كباب پز ريلي

اين دستگاه يكي از جديدترين دستگاه هاي پخت كباب در رستوراه ها، كبابي ها، كترينگ ها و سالن هاي عروسي مي باشد كه توسط آن مي توان حجم بالايي از كباب را براي مشتريان آماده كرد. درب اين دستگاه به صورت ريلي بوده و بعد از قرار دادن سيخ ها در جاي مشخص شده سيخ ها با حرارت از بالا و چرخش به صورت كامل پخته مي شوند.

سيخ شور كباب

دستگاه سيخ شور كباب را براي تمامي رستوران ها، كبابي ها و حتي جگركي ها از ضروري ترين تجهيزات مي باشد كه با آن مي توان تعداد بالايي سيخ را شست و شو داد از جمله مهم ترين مزاياي اين دستگاه صرفه جويي در مصرف آب مي باشد، اين دستگاه در انواع مختلف حلزوني و درب دار در بازار موجود مي باشد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.