جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

خريد لوازم و وسايل كبابي

۱۷ بازديد

اگر تصميم داريد تهيه ي غذا و يا كترينگي راه اندازي كنيد كه در آن انواع كباب و جوجه يكي از غذاهايي باشد كه در آن جا سرو مي شود بايد تجهيزاتي از قبيل كباب پز، جوجه گردان ، اجاق كته پزي و... را تهيه كنيد، اين لوازم و تجهيزات در انواع مختلف و با قيمت هاي متنوع در بازار به فروش مي رسند. در ادامه ي مطلب تصميم داريم در خصوص برخي از لوازم و وسايل و نحوه ي كاركرد هر يك توضيحاتي را براي شما ارائه دهيم پس اگر شما هم از جمله افرادي هستيد كه مي خواهيم كسب و كاري مانند تهيه ي غذا يا رستوران به راه بياندازيد در اين مطلب با ما همراه باشيد.

كباب پز تابشي

با خريداري وسيله اي به نام كباب پز تابشي مي توانيد بدون توليد دود و به راحتي به پخت كباب بپردازيد با اين دستگاه مي توانيد به سرعت و به طور همزمان چند سيخ كباب بزنيد. لازم به ذكر است كباب پز ها با توجه به نياز مشتريان و فضاي مورد نياز در سه سايز مختلف ساخته مي شوند. تمامي روغن ناشي از پخت كباب در داخل سيني از جنس استيل كه در طراحي كباب پز تابشي تعبيه شده است ريخته مي شود.

سالاد بار يخچال دار

اين وسيله يكي از پرطرفدارترين وسايل براي رستوران ها و هتل ها مي باشد كه مي توان توسط آن دسر ، انواع سالاد و سبزيجات را به صورت تازه نگه داري كرد. يكي از مزيت هاي اين سالاد بار عدم توليد برفك در آن مي باشد. سالاد بار يخچال دار با دارا بودن موتوري بسيار قوي مي تواند به صورت هوشمند سرماي مورد نياز براي نگه داري انواع خوراكي را تامين كند.

رف استيل

از ديگر تجهيزات و لوازم كه شايد دوست داشته باشيد در فست فود و ساندويچي خود داشته باشيد رف استيل مي باشد همان طور كه از نام اين وسيله مشخص است رف استيل از جنس استيل بوده و از آن مي توان براي نصب بر روي ديوار و خط سلف سرويس استفاده كرد.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.