جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات پذيرايي رستوران

۱۴ بازديد

اگر ميخواهيد وارد شغل رستوران داري شويد و در ميان رقيبان خود بدرخشيد بايد به يك سري از عامل ها توجه داشته باشيد كه ممكن است خيلي از هم شغلان شما به آن بها ندهند يا در نظر آن ها كم اهميت جلوه كند.علاوه بر طعم مطلوب غذا و نظافت در رستوران فاكتوري كه بسيار چشم نواز است تجهيزات رستوران ميباشد .

تجهيزات رستوران

تجهيزات  پذيرايي رستوران نقش مهمي در لوكس بودن رستوران شما دارد و نشان دهنده ي سليقه ي بالاي صاحب رستوران ميباشد.اين تجهيزات شامل انواع ميزها و صندلي ها با طرح هاي شيك و خاص و پيش پا  افتاده ترين عامل ها مثلا سبد نگهداري نان نيز ميشود.

راه اندازي تهيه غذا

اگر در حرفه غذا و آشپزي مهارت داريد و ميخواهيد وارد اين كار شويد اما بودجه شما براي بنا كردن يك رستوران كفاف نميدهد  راه اندازي تهيه غذا ميتواند براي شما گزينه ي مناسبي باشد زيرا نياز به فضاي كمتري دارد از بسياري از عوامل مثل ميز و صندلي و ظروف فاكتور گرفته ميشود .همين طور ميتوانيد بسياري از غذاهاي خانگي و محلي را آماده كنيد .ميتوانيد در ابتداي كار براي جذب مشتري بيشتر انواع سالاد يا ماست و ترشي را به صورت رايگان در كنار غذا به مشتريان دهيد.

ترولي آبچكان سيار

ميتوان گفت در تمامي رستوران هاي بزرگ و سالن هاي عروسي ترولي آبچكان سيار وجود دارد. اين وسيله ميتواند تعداد زيادي از ظروف تميز يا كثيف را با صرف انرژي و زمان كمتري جابه جا كند .اين وسيله از نظر تعداد طبقات متفاوت است كه آن به نياز و حجم كار متقاضي برميگردد.

سينك استيل صنعتي

نظافت ظروف حرف اول در موفقيت و كيفيت كار يك رستوران يا هتل را ميزند بي شك هيچ كس تمايل به خوردن غذا در ظرف هاي كثيف را ندارد .سينك استيل صنعتي يك وسيله ي ضروري براي شاغلان اين حرفه ميباشد .اين سينك ها از نظر شمار لگن ها با هم متفاوت است كه مسلما هر چه تعداد بالاتر باشد ،كار هم آسان تر و سريع تر پيش ميرود .

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.