پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

راه اندازي خط سلف سرويس

۲۴ بازديد

امروزه اگر به مهمان خانه هاي مجلل يا رستوران هاي لوكس رفته باشيد محال است كه هنگام صرف غذا،متوجه خط سلف سرويس نشده باشيد. خط سلف سرويس براي هتل ها و رستوران ها مزيت و كارايي بالايي دارد كه با اندكي سليقه ميتوان بهترين آن را مهيا كرد . ظاهر زيبا وتنوع بالا در اين خطوط باعث محبوبيت و جذابيت بالاي آن شده است .

خط سلف سرويس

خط سلف سرويس كه امروزه در بسياري از مهمان خانه ها و غذاخوري هاي مجلل متداول شده  انواع و اقسام خوراكي هاي گرم وسرد مانند انواع پس غذا ها وآب ميوه ها در آن وجود دارد كه افراد ميتوانند بنا به ميلشان از هر نوع مواد خوراكي كه به آن تمايل دارند استفاده كنند.

راه اندازي فست فود

فست فود سبكي از غذا است كه از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است و اين روزها راه اندازي فست فود ميتواند شغلي به شدت پول ساز باشد.اگر ميخواهيد براي اولين بار وارد اين شغل شويد بايد با احتياط و حرفه اي عمل كنيد اگر هيچ تجربه اي در اين مسير نداريد بهتر است نيروهايي خبره و باتجربه را به كار بگيريد تا بتوانيد پيشرفت كنيد .به ياد داشته باشيد كه خلاقيت و نوآوري ميتواند به شما در پيشرفت در اين مسير كمك شاياناي كند اين نوآوري بايد از ريزترين فاكتور ها تا اصلي ترين آن ها را در بر بگيرد.

فر ساندويچي

فر ساندويچي اندازه هاي گوناگوني دارد كه با توجه به بودجه و فضاي كار،شما ميتوانيد حق انتخاب داشته باشيد .اين فر كار شما را آسان ميكند زيرا از چند قسمت تشكيل شده و هر قسمت مخصوص طبخ يك نوع غذا است براي مثال قسمتي براي سرخ كردن سيب زميني وجود دارد و قسمتي براي كباب كردن برگر.

فر اغذيه

اگر ميخواهيد ليستي از وسايل مورد نياز خود را در راه اندازي فست فود بنويسيد،بايد در ابتداي ليست فر اغذيه را بنويسيد .

كار شما بدون وجود فر اغذيه يك كاستي بزرگي دارد .بدنه و صفحات اين فرها از فلز ساخته ميشود كه به نظافت آن سرعت چنداني ميبخشد .

با تهيه اين فر كه خود شرايط طبخ بسياري از غذاهاي فست فودي را ميدهد،دستتان حسابي در تنظيم منو باز ميشود.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.