پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات نظافت صنعتي

۲۵ بازديد

در هر شغلي نظافت اهميت فراواني دارد به خصوص در مشاغلي كه مربوط به غذاها مي شود. در اين مشاغل نظافت در كيفيت غذاها نيز تاثير ميگذارد هم چنين در صورت عدم نظافت امكان شيوع بيماري در غذا نيز وجود دارد پس اين بخش هم نياز به يك سري از وسايل دارد كه بايد تهيه كنيد تا آشپزخانه يا رستوراني با نظافت بالا داشته باشيد.

دستگاه سيخ شوي 

دستگاه سيخ شوي در كبابي ها يكي از ملزومات است .در اين شغل به دليل وجود تعداد بالايي از سيخ هاي كثيف شستن آن ها با دست سخت و زمان گير است.اين دسگاه مصرف برق و آب زيادي ندارد و از نظر اقتصادي به هزينه هاي اين بخش نيز كمك مي كند.

راه اندازي رستوران

شايد هرگاه اسم از راه اندازي رستوران مي آيد برخي ها آن را شغلي آسان و كم دردسر تلقي كنند اما اين طور نيست اين شغل داراي سختي هاي زيادي است اما در شرايطي كه بتوان اين سختي ها را تحمل كرده واز آن ها با موفقيت عبور كنيد ميتوانيد به شغلي پولساز و آينده اي خوب برسيد.به طور كلي در ابتداي راه بايد با دقت تمام ابزارهاي مورد نياز را با توجه به استاندارد هاي لازم خريداري كنيد.

آب گوجه گير خانگي

گوجه فرنگي جزو آن دسته از سبزيجاتي است كه در بسياري از غذاها مورد استفاده است آن هم نه به شكل خالص بيشتر به شكل آب گوجه فرنگي يا رب گوجه فرنگي كه اين دو چاشني نيازمند دستگاهي به نام آب گوجه گير خانگي مي باشد.اين دستگاه به دوشكل طراحي شده است كه هم روي ميز قرار مي گيرد و هم روي زمين .در نهايت اين دستگاه آب گوجه  را بدون مواد اضافي اش يعني دانه ها و پوست  به شما تحويل ميدهد.

قيمت سانتريفيوژ رستوران

در انتخب يك سانتريفيوژ براي رستوران بايد به اندازه آن و محيط آشپزخانه خود دقت كنيد . اين دستگه چه در فست فودي ها و چه در انواع مختلف ديگر رستوران ها كاربرد دارد.قيمت سانتريفيوژ رستوران به دليل نوسان قيمت ها و ناپايدار بودن آن ها متغير است.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.