جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

خريد وسايل براي تاسيس كافي شاپ

۲۸ بازديد

دستگاه انار دانه كن ابزاري كاربردي است كه در سه مدل مختلف توسط برند نام‌آشناي ابتكار استيل توليد مي شود. هريك از اين سه مدل ابعاد و توان مخصوص به خود را دارند اما مكانيزم عملكرد آن‌ها با يكديگر يكسان است. جهت جداكردن دانه هاي انار از پوست و لايه هاي داخلي با استفاده از اين دستگاه به زمان زيادي احتياج نداريد به اين خاطر كه بين ۵۰۰ كيلوگرم تا يك و نيم تن انار با استفاده از مدل هاي مختلف اين دستگاه تنها در عرض يك ساعت كاملا بهداشتي از پوست جدا خواهند شد.

تمامي بدنه دستگاه انار دانه كن از استيل ضدزنگ ساخته شده است به همين دليل نيز شستشوي آن به‌ سادگي انجام مي‌شود و در برابر رطوبت و ساير عوامل محيطي دچار زنگ‌ زدگي و آسيب نخواهد شد. اين دستگاه بسيار پرقدرت است و در مدل‌هايي از آن كه ابعاد بزرگتري دارد؛ از دو عدد دينام و گريبكس استفاده مي شود.

جهت كار با اين محصول فوق‌ العاده تنها كافي است، انارهاي شسته‌ شده و تميز را از قسمت بالا وارد كنيد. بعد از گذشت مدت كوتاهي، پوست هاي انار جدا شده و از بخش كناري خارج مي‌ شوند و نكته جالب توجه اينجاست كه هيچ دانه اناري روي آن‌ها به جاي نمي‌ماند. دانه‌هاي مرتب و سالم انار نيز از پشت دستگاه قابل تخيله خواهند بود كه بايد بوسيله يك اپراتور در ظرف مناسب ريخته شوند.

چرخ گوشت صنعتي گيربكسي

چرخ گوشت گيربكسي مدل ۳۰۱۸ يك دستگاه نيمه صنعتي است كه در قصابي ها و رستوران هاي كوچك كاربردي خواهد بود. باتوجه به اهميت شستشوي دستگاه پس از هر مرتبه استفاده، در كنار اين چرخ گوشت اهرمي قرار دارد كه امكان جداسازي گلويي را فراهم مي كند. اين محصول به همراه يك عدد تيغ و پنجره عرضه مي شود كه انتخاب مدل آن (كبريتي يا سوزني) به درخواست مشتريان است. البته به غير از تيغه و پنجره يك عدد گوشتكوب تفلوني نيز روي دستگاه قرار دارد.

بدنه دستگاه روكشي از جنس استيل روكشدار دارد كه باعث محافظت از آن در برابر رطوبت و عوامل محيطي مختلف مي شود. اين چرخ گوشت به صورت چرخدار طراحي مي شود. بنابراين حمل و نقل آن آسان است و در صورت نياز جهت استفاده از آن به صورت زميني نيز مشكلي وجود ندارد.

خمير گير نانوايي ۵ كيلويي

خمير گير نانوايي ۵ كيلويي دستگاهي است كه در منازل و روي ميز يا كابينت قادر به استفاده از آن هستيد. يكي از مزاياي اين دستگاه طراحي موتور در داخل است. با اين امكان موتور در معرض آلودگي قرار نمي گيرد و دوام و ماندگاري آن افزايش پيدا خواهد كرد. در يك دستگاه خميرگير، ديگ پس از هرمرتبه استفاده نياز به شستشو دارد. ديگ استيل اين محصول، با پيچ مهره به كله‌گي متصل شده است اما جداسازي آن جهت نظافت به آساني انجام مي شود.

نكته مهم در خصوص درست كردن خمير با اين دستگاه ظرفيت آن است. جهت تهيه پنج كيلو خمير با اين دستگاه به حدود يك سوم يعني حدود دو كيلوگرم آرد نياز داريد. بخش هاي مختلف اين دستگاه و نماي بيروني آن با استفاده از رنگ كوره اي الكترواستاتيك پوشانده شده است و اين مسئله موجب دوام و ماندگاري محصول مي شود.

فر پيتزا ريلي مدل S۳۰۴۸

فر پيتزا ريلي مدل s۳۰۴۸ يك فر صنعتي پيتزاپز است كه در فست فودي هاي بزرگ قابل استفاده خواهد بود. اين دستگاه باكيفيت، قابليت طبخ ۱۶۰ بشقاب پيتزا را در يك ساعت دارد. در اين مدل نيز همانند ديگر طراحي هاي انواع سري S، موتور در زير دستگاه قرار دارد. قرارگيري موتور در اين محل موجب استفاده بهينه از فضاي موجود مي‌ شود.

در هنگام كار با دستگاه گاهي سرآشپز نياز دارد كه وضعيت پخت پيتزاها را بررسي كند و در صورت نياز درجه حرارت را افزايش يا كاهش دهد. به همين جهت در كنار اين دستگاه يك درب از جنس شيشه دوجداره تعبيه شده است كه روي آن يك دستگيره نسوز قرار دارد. اين درب امكان سركشي به غذا را براي سرآشپز فراهم مي كند. البته نشانگر ميزان سرعت و حرارت نيز روي فر وجود دارند كه در اين خصوص قابل استفاده هستند.

اين فر به صورت چرخدار طراحي مي شود. وجود چرخ در زير فر حمل و نقل و جابه‌جايي آن را آسان مي كند. در نتيجه نظافت زير دستگاه فر و تغيير محل آن به سهولت انجام خواهد شد

دستگاه ميوه خشك كن صنعتي گازي

دستگاه ميوه خشك كن ابتكار استيل محصولي است كه با استفاده از آن مي توانيد در مدت زمان كمي حجم زيادي از ميوه و سبزيجات مختلف را خشك كنيد. ميزان اين ظرفيت حدود ۳۰۰ كيلوگرم در هر ۶ ساعت است و اين ظرفيت بالا اين ميوه خشك كن را به يك محصول صنعتي كارآمد تبديل مي كند.

اين ميوه خشك كن گازي است و بوسيله يك عدد سانتريفيوژ هواي داخل دستگاه را تهويه مي كند. در داخل اين ميوه خشك كن ۱۶ عدد سيني استيل تعبيه شده است كه مواد غذايي روي آن ها قرار مي گيرند. البته امكان كاهش تعداد اين سيني ها بنا به درخواست و نظر مشتريان وجود دارد. در هر صورت اين سيني ها بايد از متريالي ساخته شوند كه شستشوي آن آسان باشد. به اين خاطر كه به صورت مستقيم با موادغذايي ارتباط دارد.

اين دستگاه ارتفاع نسبتا زيادي دارد اما نظر جابه‌جايي آن به آساني انجام مي شود. به علت ترمزدار بودن چرخ هاي زير دستگاه در مكان مورد نظر شما به خوبي ساكن خواهد ماند.

چگونه يك فست فود تاسيس كنيم؟

كمتر كسي وجود دارد كه عاشق پيتزا نباشد اين غذاي بسيار خوشمزه كه تنوع بسيار بالايي نيز دارد در هر منوي فست فودي وجود دارد فر پيتزا خانگي يكي از تجهيزات اساسي براي تهيه اين غذا است البته شما به كمك اين وسيله مي توانيد انواع نان ها و شيريني جات را تهيه كنيد از اين رو اين يك وسيله ي چند كاره است طراحي ساده و كم جاي اينوسيله اين امكان را به شما مي دهد كه از آن در محيط هاي كوچك نيز استفاده كنيد.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.