پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

معرفي گرمخانه هاي غذا

۳۵ بازديد

غذا بخش جدا نشدني از زندگي روزمره هر انساني است كه بايد وقت و هزينه اي را به آن اختصاص دهد اين نياز طبيعي انسان مي تواند براي او به يك تفريح تبديل شود و از آن لذت ببرد هر چقدر غذايي كه ما مي خوريم سالم تر و تازه تر باشد كيفيت سلامتي ما نيز بالاتر رفته و كمتر به بيماري ها دچار مي شويم.

رستوران ها مي توانند از اين نياز انسان استفاده كرده و انواع غذاها را با بهترين و بالاترين كيفيت تهيه كرده و به فروش برسانند تا هم به يك مكان تفريحي تبديل شود و هم بتوان از طريق آن كسب در آمد كرد . البته نمي تواند رستوران ها را محدود به غذا كرد گاهي مي توان انواع بستني ها و آبميوه ها را نيز به صورت تازه به فروش رساند.

گرمكن پيراشكي و سمبوسه تك سيني

پيراشكي ها از تنوع بالايي برخوردار هستند شما مي توانيد با داشتن اندكي خلاقيت ، طعم هايي كه با هم تناسب دارند را كنار هم جمع كنيد و يك پيراشكي جديد خلق كنيد اين خوراكي خوش طعم مي تواند يك دسر هم باشد به شرط آن كه با طعم دهنده هايي مانند شكلات و شكر همران باشد سمبوسه نيز يكي از غذاهاي خوش طعم جنوب كشورمان است كه با يك سري مواد خاص تهيه مي شود اما شما در اين زمينه نيز مي توانيد نوآوري و خلاقيت به خرج دهيد . اگر قصد داريد از اين نوع خوراكي هاي خوشمزه طبخ كنيد و آن را به فروش برسانيد به ياد داشته باشيد كه به يك گرمكن پيراشكي و سمبوسه تك سيني نيازمند هستيد زيرا اين وسيله باعث مي شود خوراكي شما تازه بماند و اين تازگي در طعم و كيفيت خوراكي نيز تاثير گذار است اين كالاي با كيفيت مي تواند در كار شما بسيار موثر باشد .

قالب كته پزي مربع

بيشتر غذاهاي ايراني با برنج سرو مي شود طبخ برنج انواع مختلفي مانند كته و آبكش شده دارد كه شما مي توانيد با توجه به سليقه ي خود و هم چنين غذايي كه سرو مي كنيد از ميان اين روش هاي پخت حق انتخاب داشته باشيد بي شك غذاهاي لذيذ شمال ايران همواره با برنج كته سرو مي شود قالب كته پزي مربع وسيله اي است كه با آن مي توانيد يك كته قالبي بسيار زيبا آماده كنيد بنابراين مي توانيد آن را به راحتي تزيين كنيد اينم وسيله به دليل نچسب بودن به راحتي براي شما يك كته قالبي را آماده سازي مي كند شما مي توانيد به وسيله اين دستگاه با كفيت كه طول عمر فراواني نيز دارد به راحتي يك كباب سماقي تهيه كنيد و آن را در منوي رستوران خود قرار دهيد .

دستگاه حليم پز با موتور

كمتر كسي وجود دارد كه عاشق حليم نباشد اين خوراك خوش طعم كه از آن مي توان به عنوان يك صبحانه مقوي نيز استفاده كرد ، طرفداران بسياري دارد براي طبخ آسان تر اين غذا شما مي توانيد از وسايلي مانند دستگاه حليم پز با موتور استفاده كنيد اين وسيله با داشتن موتوري قدرت مند و كيفيت عالي بدنه مي تواند مدت طولاني براي شما كارايي داشته باشد اين وسيله با اين كه مي تواند حجم زيادي از حليم را (نيم تن گندم در ساعت) براي شما تهيه كنيد اما فضاي چنداني اشغال نخواهد كرد و مي توان در آشپزخانه هاي تازه تاسيس نيز استفاده كرد.

اجاق گاز رستوراني 6 شعله

نمي توان اهميت وجود اجاق گاز را در ررستوران ها و يا به طور كلي هر آشپزخانه اي ناديده گرفت ناخودآگاه وقتي اسم آشپزخانه به گوش مي رسد ما به ياد اجاق گاز مي افتيم پس براي راه اندازي هر نوع رستوراني شما بايد يك اجاق گاز تهيه كنيد تنوع بسيار بالايي كه در طراحي و ساخت اجاق گاز ها وجود دارد اين امكان را به شما مي دهد تا بتوانيد حق انتخاب داشته باشيد و با توجه به فضا نوع غذا اجاق گاز مناسب خود را انتخاب كنيد . اجاق گاز رستوراني 6 شعله يكي از مدل هاي گوناگون اجاق گاز است شما مي توانيد به كمك اين وسيله هر چيزي كه مي خواهيد نظير خورشت ها و يا حتي كته ي قالبي در بياوريد.

گرمكن پيراشكي و سمبوسه دو سيني

تنوع در اندازه و ظرفيت يك وسيله مي تواند براي مشتري بسيار مفيد باشد زيرا مي تواند با توجه به نياز خود و بودجه ي خود كالاي مورد نظر را انتخاب كند گرمكن پيراشكي و سمبوسه دو سيني وسيله اي است كه با آن مي توانيد انواع پيراشكي را تازه نگه داريد و اين وسيله نسبت به انوع ديگر آن ظرفيت بالاتري دارد و اين شما هستيد كه مي توانيد با توجه به نياز خود حق انتخاب داشته باشيد.

تنور گازي دو شعله

بسياري از غذاهاي خوش طعم ايراني هستند كه با نان خورده مي شود حتي مي توان انواع كباب ها را نيز با نان تازه سرو كرد اگر در رستوران شما فضاي كافي وجود دارد مي توانيد از يك تنور گازي دو شعله استفاده كنيد تا بتوانيد نان تازه نيز طبخ كنيد اين وسيله كه از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است مي تواند در رستوران شما تغيير زيادي ايجاد كند اين وسيله داراي وزن زيادي است اما وجود چرخ در اين وسيله اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به راحتي آن حمل كنيد .

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.