جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

ملزومات قنادي و كافي شاپ

۲۰ بازديد

امروزه وجود وسايل مختلف در هر زمينه اي سبب شده كه انسان بتواند هر كاري را راحت تر انجام دهد . براي هر شغلي وسيله اي وجود دارد براي مثال مي توان حرفه ي آشپزي را در نظر گرفت كه در آن تجهيزاتي وجود دارد كه علاوه بر آسان تر كردن كار باعث صرفه جويي در زمان نيز مي شو.

دستگاه رب گوجه گيري استوانه اي

گوجه يكي از چاشني هاي اساسي در غذاهاي ايراني محسوب مي شود و وجود آن در بسياري از خورشت ها و غذاهاي اصيل ايراني ضروري است . گوجه فرنگي به حالت هاي گوناگوني نظير رب و يا آب گوجه فرنگي در غذاهاي استفاده كنيد. دستگاه رب گوجه گيري استوانه اي وسيله اي است كه با آن مي توانيد در زمان كوتاهي رب گوجه درست كنيد و از رنگ و عطر طبيعي آن لذت ببريد .

خمير گير

نان و شيريني و يا خمير در سفره هاي ايراني از محبوبيت بالايي برخوردار است و براي تهيه همه ي اين ها شما نيازمند خمير گير هستيد . در بسياري از رستوران ها كه نان تازه سرو ميكنند و يا در فست فودي ها هم چنين در شيريني فروشي ها نيز وجود اين وسيله ضروري است . اين وسيله ي پركاربرد طيف وسيعي از نيازهاي مشاغل مربوط به خوراكي را برطرف مي كند.

شو كيك

ظاهر كيك با تنوع بالا و تزئينات مختلف مي تواند يك تصوير بسيار زيبا را خلق كند داشتن يك وسيله اي كه با آن بتوان كيك ها را در يك نظم و ترتيب خاص قرار داد تا هم تازگي خود را حفظ كند و هم جلوه اي زيبا به مغازه و يا فروشگاه شما ببخشد اين وسيله شو كيك نام دارد هم چنين اين وسيله كيك ها را از آلودگي حفظ مي كند و هم به آساني آن ها را به نمايش مي گذارد.

شير داغ كن

شير علاوه بر خاصيت بالايي كه دارد در بسياري از كافي شاپ ها مي توان با آن نوشيدني هاي متنوعي را آماده كرد. براي سرو كردن نوشيدني هاي گرم شما مي توانيد از دستگاه شير داغ كن استفاده كنيد اين وسيله ي قابل شست و شو در بسياري از كافي شاپ ها يك ابزار كاربردي محسوب مي شود و حضور آن ضروري است.

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.