پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

تجهيزات تاسيس سفره خانه

۱۵ بازديد

سفره خانه هاي سنتي يكي از انواع رستوران است كه در آن غذاهاي اصيل ايراني مانند انواع كباب هاي ايراني و از همه معروف تر آبگوشت يا همان ديزي و هم چنين وجود نوشيدني هاي اصيل ايراني مثل دوغ و چاي ونبات سرو ميشود.در اين رستوران ميتوانيد با خوردن غذاهاي خوشمزه ي ايراني و استفاده از محيطي خانوادگي و قديمي شكل ، در كنار دوستان يا خانواده لذت ببريد.

فر ديزي پزي

سفره خانه هاي سنتي به وجود ديزي معروف اند .محال است كه به سفره خانه سنتي برويد و ديزي را در سفارشات خود در نظر نگيريد. فر ديزي پزي مخصوص طبخ تعداد زيادي از ديزي مي باشد. گرماي آن به حدي است كه ظرف شما را خراب نمي كند و باعث مغز پخت شدن  و طبخ يكسان غذاي شما ميشود.

راه اندازي سفره خانه سنتي

راه اندازي سفره خانه سنتي شايد در نظر اول آسان به نظر برسد زيرا همه ي ما با تمام غذاها و فرهنگ هاي ايراني آشناييم و ميتوانيم به راحتي از پس آن بربياييم اما بايد در نظر داشته باشيد كه سفره خانه سنتي مورد توجه بيشتر گردشگراني است كه به ايران سفر ميكنند پس بايد براي حفظ فرهنگ و اصالت ايراني در اين رستوران ها تلاش كنيم.

اجاق پلوپز صنعتي

برنج در بيشتر غذاهاي ايراني نقش دارد پس براي راه اندازي يك سفره خانه صنعتي نيازمند يك اجاق پلوپز صنعتي هستيد تا برنج را در حجم بالا طبخ كنيد.اين اجاق ها از نظر تعداد رديف هاي شعله ها متمايزاند كه آن بسته به حجم پلويي است كه قصد داريد در هر روز بپزيد.

دستگاه جوجه گردان

دستگاه جوجه گردان توانايي پخت چندين سيخ بزرگ از مرغ را دارد زيرا از نظر طول بسيار بلند است.با گردش آرام و يكنواخت تمامي قسمت هاي مرغ را ميپزد.جنس آن از فلز است.داخل اين دستگاه يك لامپ نيز تعبيه شده است.همچنين سيخ هاي اين دستگاه توانايي نگهداري و پخت مرغ كامل را نيز دارد .

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.