پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راه اندازي آشپزخانه صنعتي

انواع دستگاه هاي آبميوه گيري صنعتي

۲۳ بازديد

يكي از لوازم صنعتي مورد نياز در بيشتر رستوران ها،كافي شاپ ها، هتل ها و... دستگاه هاي آبميوه گيري صنعتي مي باشد. اين دستگاه ها به دليل اين كه مي توانند حجم بالايي را تحمل كرده و آب مقدار زيادي از ميوه ها و مركبات  را در سريع ترين زمان تهيه كنند براي مصارف صنعتي بسيار پركاربرد مي باشد گروه صنعتي ابتكار استيل توانسته است با برخورداري از بهترين امكانات و كادري مجرب به توليد بسياري از آب ميوه گيري هاي صنعتي بپردازد  در ادامه ي مطلب به معرفي برخي از اين آبميوه گيري ها از جمله دستگاه آبليمو گيري ، دستگاه آب نارنج گيري، دستگاه آبغوره گيري و ... خواهيم پرداخت.

دستگاه آب نارنج گيري :

نارنج يكي از مركبات پرطرفدار به شمار مي آيد و براي اين كه بتوانيد آب نارنج را به مقدار زياد و در سريع ترين زمان بگيريد مي توانيد از دستگاه آب نارنج گيري استفاده كنيد، اين دستگاه با قيمتي مناسب توسط گروه صنعتي ابتكار استيل به فروش مي رسد، بخش هايي از دستگاه آب نارنج گيري كه در تماس مستقيم با مركبات قرار مي گيرد از جنس آلمينيوم ساخته شده است.

دستگاه آب انار گيري :

آب انار يكي از نوشيدني هاي بسيار پرطرفدار مي باشد كه در منوي تمامي آبميوه فروشي ها قرار دارد ، با استفاده از اين دستگاه مي توانيد آب انار را به صورت طبيعي و در سريع ترين زمان بگيريد و در اختيار مشتريان خود قرار دهيد، اين دستگاه با وزن تقريبي 90 كيلوگرم از بهترين مواد و به صورت كاملا بهداشتي با رعايت نكات ايمني ساخته شده است.

دستگاه آبغوره گيري:

از ديگر دستگاه هاي صنعتي كه براي گرفتن آب ميوه و مركبات از آن استفاده مي شود دستگاه آبغوره گيري و دستگاه آبليمو گيري مي باشد در فصل هايي كه زمان گرفتن و نگهداري آبليمو و آبغوره مي باشد نياز به اين وسيله بسيار افزايش مي يابد، اين وسايل كه در حجم صنعتي ساخته شده اند مي توانند توسط بسياري از مشاغل خريداري شده و نياز مشتريان را برآورده سازد ابتكار استيل توانسته است با رعايت استانداردها و اصول ايمني به توليد انبوه اين دستگاه ها بپردازد و رضايت بسياري از خريداران را  جلب كند.

دستگاه آب گوجه گيري پرسي :

از اين دستگاه براي مشاغل صنعتي و نيمه صنعتي استفاده مي شود يكي از مهم ترين موارد استفاده از  دستگاه آب گوجه گيري پرسي  تهيه ي رب مي باشد، با دستگاه آب گوجه گيري پرسي مي توانيد در عرض يك ساعت در حدود 700 تا 800 كيلوگرم گوجه را آب گيري كنيد. طراحي اين محصول به گونه اي است كه مي تواند به راحتي آب گوجه را از پوست آن تفكيك كند.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.